Image

Використання візуальних мов програмування для розробки android-додатків

Навчальний заклад: Чернігівський ліцей №32 Чернігівської міської ради Чернігівської області

Автор: Гільова Марія Ігорівна

Відділення: Інформаційні технології

Секція: Навчальні, ігрові програми та віртуальна реальність

Область: Чернігівська

Опис:

Дане дослідження присвячене вивченню та аналізу використання візуальних мов програмування у контексті розробки мобільних додатків для пристроїв з операційною системою Android. Зокрема, проведено опитування серед школярів щодо актуальності теми, визначено переваги та недоліки різних платформ, які використовують візуальні мови програмування для створення проєктів та конвертації їх в Android-додатки. В роботі розглядаються популярні візуальні середовища програмування, а саме: Scratch, MIT App Inventor, Tunkable, а також інструменти, які надають можливість використання графічних інтерфейсів та інших засобів для створення Android-додатків. Метою даного дослідження є аналіз можливостей та ефективності середовищ, які використовують візуальні мови програмування в розробці Android-додатків, визначення їх переваг та недоліків, а також порівняння цих платформ – їх інтерфейсу, зручності, наявного набору інструментів, можливості тестування проєктів та конвертації у мобільні додатки. Отримані результати можуть бути корисні для визначення можливостей і особливостей використання візуальних мов програмування для створення мобільних додатків та стати цікавим доповненням при вивченні і популяризації програмування.