Навчальний заклад: Черкаський фізико-математичний ліцей (ФІМЛІ) Черкаської міської ради Черкаської області
Автор: Значенко Артур Олександрович
Відділення: Інформаційні технології
Секція: Навчальні, ігрові програми та віртуальна реальність
Область: Черкаська
Опис:
Об’єктом дослідження проєкту є розробка в Unity 3D емулятору балістичної атаки в складних умовах бою з урахуванням таких факторів як: інерція (віддача із збереженням імпульсу від пострілу), неідеальність форми снаряду, опір повітря, вплив вітру, можливий рух цілі. Метою роботи є створення і перевірка алгоритму пристрілки в реалістичних умовах з можливістю його застосування в перспективі для мікроконтролерів керування гаубицями, а також розвиток власних технічних та творчих навичок для створення інноваційних рішень, які можуть вплинути на ефективність та безпеку військових операцій і використати сучасні технології для покращення ситуації на фронті, зробити власний внесок у захист країни. В роботі буде аргументовано зручність Unity 3D для перевірки алгоритму автоматизації некерованого військового обладнання типу застарілих гаубиць на основі моделі генетичного алгоритму для підвищення їх ефективності, швидкості розгортання на полі бою та зменшення потреб у використанні високопрофесійних спеціалістів для їх обслуговування. В умовах військової агресії подібні проєкти є важливими для нашої країни, оскільки є елементом пошуку технологій, які зможуть переломити хід війни, як це було з появою танків в першій світовій війні.