Image

Розробка комп’ютерної гри-платформера на базі Godot Engine

Навчальний заклад: Волинський ліцей імені Нестора Літописця Кременецької міської ради Тернопільської області

Автор: Басовська Марія Дмитрівна

Відділення: Інформаційні технології

Секція: Навчальні, ігрові програми та віртуальна реальність

Область: Тернопільська

Опис:

В роботі наведено дані щодо вивчення можливостей ігрового рушія Godot шляхом створення на його базі 3D-гри в жанрі платформер. Для забезпечення функціоналу ігрового продукту було створено відповідні матеріали: 3D-моделі зі скелетом і текстурами до них, звукові ефекти, HDRI-карту, дизайн рівнів та скрипти. Візуальну частину гри реалізовано за створеними у Adobe Photoshop ескізами, за допомогою 3D-моделювання і візуалізації у Autodesk Maya, текстурування у Adobe Substance Painter 3D. У самому рушії Godot створена графіка ігрового середовища та розроблений User interface (UI) для коректного і зручного користування програмним забезпеченням. Розроблено різноманітні ігрові механіки: види перешкод, вороги та предмети для збирання, які були описані через відповідні скрипти мовою GDScript. Створено дизайн ігрових рівнів, що відтворено в самому рушії. При створенні платформера вдалося балансувати між легкістю в реалізації й, одночасно, простором для креативності в плані механік і дизайну рівнів. Процес розробки гри дав зрозуміти на практиці, наскільки це складний і різнобічний процес. Потрібно було задіяти не лише знання програмування та вміння створювати 3D-моделі, а й розуміння UI/UX-дизайну, sound-дизайну, анімації, фізики та інших аспектів.