Image

Дослідження використання ігрового двигуна UPBGE під час моделювання реальних процесів (на прикладі машини для розмінування)

Навчальний заклад: Ліцей «Голосіївський» №241

Автор: Шкарівський Дмитро Вадимович

Відділення: Інформаційні технології

Секція: Навчальні, ігрові програми та віртуальна реальність

Область: м. Київ

Опис:

В роботі досліджено моделювання реальних процесів за допомогою ігрового двигуна UPBGE. Розглянуто його інструменти та детально описано методи управління моделями. В практичній частині вирішено моделювати машину для розмінування. З цією ціллю розглянуті основні параметри мін, проаналізовані розміновувачі з їх технічними характеристиками. В результаті обраний розміновувач на базі екскаватора – винахід фахівців з Кривого Рогу. 3D-модель машини та анімацію її частин (ланцюгового механізму, гусениць та кузова) створено у програмі Blender. Врішено проблему ріггінгу моделей зі щільно розташованими елементами. Реалізоване управління машиною за допомогою Logic Bricks Editor. Проведено апробацію у вигляді майстер-класів для старшокласників ліцею «Голосіївський» №241. Досвід створення моделі презентовано керівникам інженерних військ міста Києва. Ідею і методи розробки буде використано для створення бази моделей засобів механізованого гуманітарного розмінування та створення програм-симуляторів з ціллю навчання саперів віддаленому управлінню машинами для розмінування. В результаті дослідження зроблено висновок про доцільність використання ігрового двигуна UPBGE для моделювання реальних процесів.