Навчальний заклад: Ужгородський мистецький ліцей «Перспектива» Ужгородської міської ради Закарпатської області
Автор: Гарабаджіу Крістіан Ремович
Відділення: Інформаційні технології
Секція: Навчальні, ігрові програми та віртуальна реальність
Область: Закарпатська
Опис:
Науково-дослідницька робота присвячена навчально-ігровим програмам, дослідженню ефективності, раціональності та перспективності їхньої інтеграції в освітнє середовище. Світ постійно змінюється, розвивається, а разом з ним повинна розвиватися та вдосконалюватися освітня система. Саме тому зацікавленість в навчанні з використання цифрових ігор у світі дедалі зростає. Дослідження впливу навчально-ігрових програм на успішність учнів чи студентів є важливим аспектом у популяризації та розвитку навчально-ігрових програм та їхнього використання. Дослідження доводить, що навчально-ігрові програми здатні зробити процес навчання не просто ефективнішим, а й привабливішим для самих учнів. Також це дослідження містить конкретні приклади вдалої інтеграції. Предметом дослідження стала ідея інтеграції навчально-ігрових програм в освітнє середовище на постійній основі. Об’єкт дослідження - це статистичні та практичні дані, отримані з практики застосування навчальних програм в різних країнах світу та на основі реалізації особисто розроблених навчально-ігрових програм: «Світлячку, сяй!» та Math Factory.