Навчальний заклад: Родинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Покровської міської ради Донецької області
Автор: Симоненко Анастасія Валеріївна
Відділення: Інформаційні технології
Секція: Навчальні, ігрові програми та віртуальна реальність
Область: Донецька
Опис:
Дослідження присвячене аналізу та розвитку гейміфікації в біологічному навчанні, концепції, яка використовує ігрові елементи для підвищення мотивації та результативності учнів. Ретельно розглядаються історія та сучасні тенденції гейміфікації в освіті. Значну увагу приділено висвітленню досліджень, які змінюють парадигму гейміфікації в біологічному навчанні. Робота містить аналіз досліджень, які визначили позитивний вплив гейміфікації на мотивацію та результативність учнів. Акцент у роботі сфокусовано на розробці навчальних ігор у біологічному навчанні, де визначаються труднощі та виклики цього процесу та запропоновані шляхи їх вирішення.