Image

Гейміфікація навчання математики: розробка гри-тренажера для розвитку обчислювальних навичок

Навчальний заклад: комунальний заклад «Харківській ліцей №156 Харківської міської ради»

Автор: Січевий Кірілл Віталійович

Номінація: Цифрові технології (Старша вікова категорія)

Область:

Опис:

Мета проекту – застосувати гейміфікацю, щоб запобігти втраті зацікавленості учнів. Запропоновано варіанти структури геймплею, що відповідають найбільш популярним ігровим жанрам (шутер, квест, стратегія рольова гра), але водночас використовують завдання на обчислення, як основу успіху в грі.На платформі Unity розроблено прототип ігрового модулю «Штурм», в якому поєднано два основних компоненти: математичні задачі та геймплей у стилі шутеру. Розглянуто можливість проведення в ліцеї ігрового турніру з використанням модулю «Штурм» для заохочення вивчення математики.