Навчальний заклад: Катюжанський опорний ліцей Димерської селищної ради
Автор: Ваврисевич Ілля Романович
Номінація: Цифрові технології (Молодша вікова категорія)
Область:
Опис:
Проект «ІнфоКвест» демонструє ефективність використання ігрових технологій для навчання інформатики. Використання платформи Roblox дозволило створити середовище, яке відповідає інтересам сучасних підлітків. Завдяки інтерактивним елементам платформи Roblox, гра перетворює процес вивчення на захопливу подорож, що мотивує учнів до активного засвоєння знань, сприяє розвитку логічного мислення та креативності. Унікальність «ІнфоКвесту» полягає в тому, що він не тільки розважає, а й системно закріплює теоретичні знання та розвиває практичні навички. Завдяки проєкту, можна не просто вивчати інформатику, а й створювати власний ігровий світ, застосовуючи здобуті знання на практиці. Отже, проаналізувавши можливості платформи Roblox, розроблено гру «ІнфоКвест-подорож у світі інформатики з Roblox».